Rindu rinduan jadi kenang kenangan, Insan ku sayang kini dimilik orang...ewaahhh~

9:00:00 AM Sally Samsaiman 5 Comments

perghhh...cuba la tajuk entry tu jangan makin lama makin buat orang takut nak datang blog kome sally...hehehe....biasala...mood kelaut la ni...saje nak bagi tau...tuan blog tengah pergi kelas time ni...dah tua baru nak belajar kan..hehehe...for the whole day kelas hari ni...until 7pm...so, sesi blogwalking takkan ada la ye kakak-kakak, adik-adik sekalian....but you still can visit me..with pleasure...serius sally tak kisah....hehehe.....


ohh..tajuk entry sangat la tidak berkaitan kan..? biasa laa...ni namanya budak otak serabut...dalam otak fikir lain, tapi tangan taip lain..konon nak sembunyi perasaan la tu...huh! hehehe...takdelaa...tu tajuk nak tarik perhatian...kot-kot la ada yang ingat sally menyombong pulak hari ahad ni kan...orang lain hari ahad la dok blogwalking, yang kita menyombong kan...tak tak...sally ada kat U ni...ada kelas...okay..? jangan takut...Isnin baru sally blogwalking ye...korang update entry banyak-banyak...nanti sally poie baca...deal..?

ni entry AUTO PUBLISH...

Nah! coklat ni makan ramai-ramai ek..jangan nakal-nakal.. ^_^

You Might Also Like

5 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!