#Quotes

10:18:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Orang kata, perempuan ialah manusia yang paling pandai menipu...sering memendamkan perasaan sendiri...sering menipu yang hati tak sakit...sering membohong yang hati tak derita...susah nak cakap benda yang kenyataannya berbeza daripada apa yang dirasa...kadang-kadang, hati perempuan sukar diduga..yang meniti dibibir lain, yang terdetik dihati benda yang berlainan...Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut andai kena caranya... Jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat...Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda...
^_^

You Might Also Like

6 comments:

  1. haha yes! including me.. hoho
    tp sume tak gtu kn.. hihi ;)

    ReplyDelete
  2. huhuhu betul tuh...perempuan neh unik kan??? apa yang dia cakap kadang2 tak sama dengan dalam hati dia.. tapi lelaki selalu tak fahammm huhuhu kenap?? i miss u jugak laaa sally!!! hehehe

    ReplyDelete
  3. akak pun macam tu juga.. setuju dengan statement ni sally..

    ReplyDelete
  4. Toksah menipu dgn org yg kita suka...rugi! hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!