Painful Moments.

10:00:00 AM Sally Samsaiman 2 Comments

Dalam hidup ni...kita sering terluka..kadang benda yang mudah pun boleh buat hati kita terdetik..buat hati kita menangis...buatkan hari-hari yg kita lalui jadi suram...tapi...mendung tak bererti hujan akan turun...kan..? so, don't be over sensitive and just believe in yourself...actually banyak lagi benda yang kita rasa perit dalam hidup ni...tapi kalau kita pandai nak selesaikan...InsyaAllah, semuanya akan kembali normal...tak gitu..?
Kenapa yg no 1,3,4 tu macam terkena kat batang hidung sendiri..? -_-

You Might Also Like

2 comments:

  1. life. thats how it is. ^_^ we must hold our head up high and SMILE !_!

    ReplyDelete
  2. manusia akan mudah terluka apabila terlalu mengharapkan pada manusia..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!