Hari gaji ialah hari yg paling gumbira !

3:30:00 PM Sally Samsaiman 11 Comments

Man Doo Gook (Chicken & Vegetable Dumpling Soup)
Ddukboki (rice cake with chili paste)
Hari ni feeling korea sikit...tadi dah selesai bayar yuran semester...so, hadiahkan diri sendiri dengan makanan Korea...hahaha...ni padah terkenang kat Yong Hwa la ni...nak makan ddukboki yang dia masak, mmg takde harapan...so, suruh la Aunty Korea kat Restoren Gomonae, Ampang Point yg masakkan...

ehem..ehem...kak +Lieya Von Jay , sila jangan jeles ye..nanti akak datang sini, sally belanja akak makan kat sini..okay..?
^_^

You Might Also Like

11 comments:

  1. Ehem..Sally sila belanja I okay..kempunan nak makan ddeobokki

    ReplyDelete
  2. wah-wah menu nie...buat cik akak terliur je :)

    ReplyDelete
  3. perggghhhh memang tengah jeles neh... sedappp nyerrr..(drooling) ^_^ bukan jeles kat makanan ja tapi jeles sbb dh dpat gaji . kak isnin ni pon belom tentu dapat (sobs,sobs)

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaaaa bestnya. kat kedah ni tak dapat la nak cari macam tu. heheehhehe :D

    Bukti tonik anti-penuaan sel; Sirap Shaklee bertindak

    ReplyDelete
  5. bleh la blanja pha si nnti.. hehehe

    ReplyDelete
  6. nampak sedap makanan tu sally.. akak tak pernah lagi mencuba masakan korea..

    ReplyDelete
  7. wahhh. serius msa hana tngok dalam running man ddukboki tu mcm sedap je. haisyyy

    ReplyDelete
  8. uiiii sedapnya...Tp apesal yg no 2 tu cam yong tau fu yeh? ke memang yong tau fu?

    ReplyDelete
  9. blogwalking dear...wah..dap...dap...makan untuk kiter sekali yer...hihihih

    ReplyDelete
  10. adeh,macam tak kena dengan tekak je:)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!