Craving for CHOCOLATE!

11:15:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments

COKLAT...COKLAT...benda ni je la yang sally makan dari semalam...asyik makan coklat tak berhenti...selalunya bila mana menghampiri PMS mesti benda ni terjadi....aishhh...kacau diet orang je la coklat ni...fuhhh~
sally suka makan wafer ni...malas nak makan chocolate bar...sebab kalau mkn chocolate bar nnt mesti cepat muak..tak nak ahh...dah la craving macam orang gila ni...pastu makan sikit je sebab muak...fuhh...rugi kot! tapi lepas PMS ni...coklat pun sally takkan pandang kot...sebab sally tak suka makan coklat...hehehe...boleh gitu..?
dari tiga perisa, chocolate, strawberry and caramel...sally suka caramel....suka sangat...yang tersangat suka...tak minat yang chocolate, strawberry...tak tau sebab ape...huhuhu....so, kesimpulannya nak bg tau sally tgh makan coklat jugak sekarang ni...
>_< 

You Might Also Like

4 comments:

  1. we have a chemistry kak . hahaha , chocolate lover . cnblue jung yong hwa lover . hahahaha :) thanks ya atas komen semalam .

    ReplyDelete
  2. akak kalo jenis wafer ni suka makan cadbury zip ^_^ ala sekali skala makan coklat apa slh nya kan... boleh buat hati gembira ^_^

    ReplyDelete
  3. belum pernah rasa coklat ni. nak cari jugalah nanti..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!