Confuse.

9:18:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments

entry ni akan menggunakan "aku", "dia" dan "kau" sebagai ganti...maaf atas penggunaannya...

Malam ni aku konfius...aku tak pasti yang aku rasa sekarang ni marah ataupun cemburu...aku tak pasti aku kena marah atau aku kena diam...atau aku kena menjerit bagi tau ape aku rasa...aku jadi konfius, kau nak bagi aku marah atau ape..?

Perasaan aku dah lama tenang, kenapa kau kena api kan balik benda yang dah lalu..? kenapa kena bangkitkan benda yang tak perlu..? kali ni aku mmg tak tau nak cakap ape dekat kau...yes! mungkin kau mmg terbaik dalam menyakitkan hati aku...kau mmg juara..sejak dari dulu....sampai aku rasa bodoh, kenapa kau yang aku kena sayang...? kenapa kau yg aku kena rindu...?

Tapi kali ni aku konfius, kau datang nak bagi aku marah atau kau nak bagi aku cemburu..? kau kena datang semata-mata nak bagi aku bengang..? aku ingat perempuan je lidah bercabang...kau pun sama..? yes, kau tau kelemahan aku...kelemahan aku ialah kau...jadi kau nak gunakan kelemahan aku utk...?

Every heart has a pain. Only the way of expressing it is different. Fools hide it in eyes, while the brilliant hide it in their smile.

Kau dah ada dia, sayang la dia...kau dengan aku dah jadi history...cerita kita dah jadi sejarah...jangan la kau buat apa yang kau buat dulu kat aku...ye, aku cemburu sebab dia yang ganti tempat aku...tapi aku pun marah sebab kau hampir jadikan dia macam aku...aku kuat, aku boleh hadapi...tapi dia tak...paling jauh pun aku menangis je...kalau dia...aku tak yakin...

Aku lepaskan kau kat dia...sebab aku tau dia lagi perlukan kau...mmg hati aku cakap tak...tapi otak aku cakap ya...sayang tu aku tetap rasa, cuma aku tak tau nak express macam mana...mungkin rasa sayang utk aku masih ada dalam lubuk hati kau, tapi macam yang aku kata...kita dah jadi sejarah....

If you leave without a reason don't come back with an excuse.

You Might Also Like

4 comments:

  1. Be strong k dear.. apapn masalah try selesai elok2 k.. insyaallah setiap masalah ada jln penyelesaian..

    ReplyDelete
  2. kalau kau rasa kau datang untuk buat aku kecewa balik, baik kau pergy jela wei. macam tu tak agak2 hati kak sally meronta? Huh! sabar kak sally .. jangan biar kelemahan kak sally menguasai diri kak sally tau .. chaiyokk2.. daebak kak !!!

    ReplyDelete
  3. that was the right decision sally . history is always history and it will never be the future.. kuat kan hati dan terus kan dan tekad berpegang dgn keputusan yg telah dibuat.. gud job girl. ^_^

    P.s : Jgn sedih2 na , tgk muka yong hwa, sure dpt cool down... #_#

    ReplyDelete
  4. Sabarlah sally ye..aja-aja fighting!

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!