2 tahun! yeay!

9:00:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments

Alhamdulillah...
hari ni genap dua tahun sally bekerja di MNM...syukur! syukur alhamdulillah...tempat sally bermula sebagai seorang budak praktikal yang hingusan...sehingga la jadi anak buah yg bos sayang...anak buah yg Dato' suka perli sebab badan "comel" sangat...staff yang nakal..staff yang suka menjawab...staff yang suka makan..heehhe..tapi bos sayang sally kan..??
hihihi...kejap..nak senyum kat bos jap...mana tau kot dia nak naikkan gaji ke...hehehe...hari ni nak paksa jugak bos belanja sally makan...hehehe...TGI Friday pun dah cun sangat dah!

You Might Also Like

11 comments:

  1. Alhamdulillah...2 tahun tu kira ok la bekerja di satu tempat...hopefully..akan ade 3 4 5 tahun lg...:) wah!untung nyer la bos syg...badan comey xpe...yg penting keje superrrrr!!! :)

    ReplyDelete
  2. jom join segmen ni madu

    http://zaralisha.blogspot.com/2013/09/segmen-saya-blogger-oleh-ma.html

    ReplyDelete
  3. wah,, tahniah yer... semoga bertambah tahun-tahun yang akan datang.. itulah jika bos baik, kita pun boleh duduk di bawah dia selama mana yang boleh... jika bos kerek... 2 bulan cabut dah... hihihi

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah :)
    2 tahun sudah...hihi

    ReplyDelete
  5. Amboi anak buah kesygn bos eh hehe tahniah^^

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. semoga terus bersemangat untuk bekerja.. :D

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...tahniah akak!:)

    ReplyDelete
  8. Tahniah SS sebab mampu sampai 2 tahun...kerja rajin complete task on time sure boss sayangkan!

    ReplyDelete
  9. jap je dah 2tahun..hehe..
    tahniah..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!