Rezeki ketika menghampiri Ramadhan :)

9:49:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Assalamualaikum…


Alhamdulillah…tu je la sally boleh cakap…sebab ape? Hari ni sally dapat dua berita baik…dapat tiket wayang utk filem The Lone Ranger & untuk tayangan perdana Pacific Rim…huhu…dua-dua malam ni…satu di Paradigm Mall and satu di 1Utama…aiseh!


Yang menjadikan diri berat untuk pergi…sebab tayangan dia pukul 8.30pm & 9.00pm….

Dilema disini ialah…tak pergi semayang terawih malam pertama…rasa macam tak syok pulak…lagi-lagi Ramadhan kan baru nak bermula…


Rasa nak je dermakan tiket tu kat orang lain…tapi hanya yang bernama sahaja yg boleh collect tiket tu…rugi kan?? Kalau tidak boleh sally kasi dekat sesape…


Mmmm…rasanya takde rezeki kot nak g tgk wayang…? Kan??


VS


You Might Also Like

6 comments:

  1. Tahniah.. :) xper insyaallah ada rezeki lagi. :)

    ReplyDelete
  2. haha. Memang dilema. Terawih je la. :D

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut Ramadhan . Semoga kita akan selalu diberkati , Insya-Allah :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!