Minggu yg bermasalah dengan org yg bernama AISYAH!

3:43:00 PM Sally Samsaiman 5 Comments

Assalamualaikum...

sebelum baca...sally nak mintak maaf kepada sesiapa yg bernama Aisyah...bukan nak cerita pasal korang jahat...tp ini yg berlaku pada sally minggu lepas...ada 4 orang Aisyah yg akan sally cerita...semuanya bawa masalah yg berbeza...

Part 1:
Aisyah yg pertama merupakan tunang kepada si B, dan mereka akan melangsungkan perkahwinan pada bulan 8 ni...lepas raya kalau tak silap...tapi yang menyakitkan hati nya sebab si Aisyah yg pertama ni tgh main gila dengan kawan sally...yg kawan sally ni pun satu hal...asyik sangat melayan...dah la dua-dua tu tunang orang...adoiyai! bila kawan sally si M ni cerita kat sally, sally pulak rasa serba salah kat tunang-tunang si M & si Aisyah....kesian dorang =,="

Part 2:
Aisyah yang kedua merupakan perampas! haa...kenapa..?? yelaa...kawan sally si H ni belajar jauh...masa cuti semester je dapat balik...lain-lain masa takde nak balik...bukan nya dia orang yg berada sampai asal ada cuti je nak balik...pakwe dia pulak orang yg bekerjaya...mungkin jugak sebab tu ramai yg tertarik....tp part ni sally tak marah Aisyah yg kedua! sebab apa? sebab kalau kita tepuk sebelah tangan...takkan berbunyi...mesti sebab ada yang merelakan, pasal tu yg ada jadi perkara macam ni...haihh la Aisyah! dalam kes ni tak tau sape yg salah sape yg betul!

Part 3:
Aisyah yang ketiga ni tak bersalah...tp kawan sally yang sibuk nak mengurat ni yg salah...dia tak layan pun kawan sally si R ni...tp si R ni yg sibuk kejar dia...cantik katanya! habis awek kau nak letak mana wahai si R..? yang si R ni pulak...pantang nampak perempuan cantik...asal boleh! mentang-mentang muka dia market kann....

Part 4:
Aisyah yang keempat ni Aisyah yg menyakitkan hati...kerjanya asyik mengungkit je...kang kalau sally ungkit satu-satu benda yang dia ambik dr sally...mmg terdiam nanti! ish! yang Aisyah keempat ni tak boleh cerita banyak...buat panas hati jer =,="
sakit hati titewww!


You Might Also Like

5 comments:

  1. nama yang bermasalaah? bukan kebetulan tapi adalah takdir..

    sabar ye dik :)

    ReplyDelete
  2. tang main kayu 3 mmg pantang btol~

    ReplyDelete
  3. @Normi : istigfar byk2 ni...

    @Mass : mungkin jugak...

    @elyna : huhuhu...agak stress jugak ni :)

    @combi : tau takpa! sakit hati mami ni haa combi oii~

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!