Kaler ape tahun ni..??

3:54:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments

Assalamualaikum...

hehehe..yela..sally pun semangat raya jugak! tapi kali ni sally bukan cerita pasal tema baju raya ye..sally tengah fikir nak Cat Rumah! dah lama rasanya cat rumah tu...dah masuk 3-4 tahun dah...cat yang warna kuning pun dah bertukar jadi kaler beige...hihi...dapat tak bayangkan..?

So, tahun ni sally decide nak cat rumah jugak...alhamdulillah...dapat bonus untuk raya ni..jadi sally terpanggil untuk cat rumah..hehehe...

warna ape yang sesuai ek..? cer kasi pandangan....komen tau!

p/s : korang cat rumah tak tahun ni..??

You Might Also Like

6 comments:

  1. wah..dapat bonus. tahniah ya Sally

    Catlah warna peach..heheh

    ReplyDelete
  2. tak cat rumah tahun ni.. hehe..

    ReplyDelete
  3. cat kaler rumah ya...kaler hijau,purple atau pink pun cantik..

    ReplyDelete
  4. biru turqoise !!!!! lawaaaa .... :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!