Duit Raya pertama tahun 2013

2:39:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...rezeki pertama duit raya tahun ni...baru je gaji masuk sekali dgn bonus..dapat pulak duit raya...sungguh la kuasa Allah dalam memberi rezeki tu kita tak dapat nak jangka...tadaaaa..ni duit raya sally...supplier kitorang yang bagi....even dia cina...setiap tahun dia akan bagi duit raya kat kami semua...excluding boss ya..depa dah kaya..hahahah...

tak kisah la banyak ke sikit...janji rezeki kan...semoga bertambah rezeki dia..hehehe...

kadang tu ada jugak supplier yang cengkelat (nak lari) daripada kasi duit raya...so, ni la pengganti dia....
selalunya by end of the month Ramadhan...confirm berlambak hamper ni nanti...jadi stok makanan kami la sampai Ramadhan tahun depan...gila banyak kan..? dah la duduk office ni berapa kerat je...mana larat nak makan semua oiii....

so, kita kena bersyukur dan cakap ape...?

ALHAMDULILLAH :)

You Might Also Like

8 comments:

  1. share lah skit duit raya tu..:)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... dah dapat angpow raya.. :)

    ReplyDelete
  3. wahhh...bestnya...rezeki ramadhan..^^

    ReplyDelete
  4. Wah untuk Sally. Rezeki tuu. Kongsi la cket ngan Tiey.hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..rezeki tu Sally. Untung ada orang bagi duit raya..hehehe

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah , kak sally ada rezeki gak bulan puasa ni :)

    ReplyDelete
  7. wah best..kongsi2 la sket.. hehehe ^^

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!