Selepas 5 Tahun .

3:05:00 PM Sally Samsaiman 2 Comments

Assalamualaikum...
 
diam tak diam...dah 5 tahun berlalu...sekejap jer aku rasa...pejam celik pejam celik...dah 5 tahun benda ni berlaku...mungkin ada hikmahnya...atau mungkin aku yg masih tak nampak....?

Lima tahun....kenapa aku bertahan selama itu?

"adik! aku anggap kau mcm adik aku.."
sumpah! sgt sakit bila aku ingat kenangan kami mlm tuh...adik...itulah status aku dimata dia...
kenape perlu bg harapan kalo kau x boleh nk tunaikan?? kenapa kau treat aku macam kepunyaan kau kalau kau cuma anggap aku sebagai seorang adik?

hurm...
5 tahun dah berlalu sejak peristiwa tu...dan aku masih belum dpt nak lupekan dia...
terlalu byk yg aku simpan,pendam...sampai kadang kala aku terase aku bukan lg aku...

senyum..bergelak ketawa...tak siapa yg tau betapa sakit hati aku...
5 tahun masih blom cukup buat hati aku tenang...
entah knape aku mengira detik masa utk jumpe dia...
walau sakit aku masih tunggu dia...

Ya Allah...bantulah hambaMU ini menempuh jalan hidupnya...
 
*maaf atas penggunaan aku dan kau
 
 

You Might Also Like

2 comments:

  1. The hardest part about accepting the saying "everything happens for a reason" is waiting for the reason to come along...! *_^ truly understand....

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!