Rasa sangat hopeless .

4:30:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments

Assalamualaikum...tak sangka hari sally sedang cuba khusyuk beribadah puasa...tiba-tiba sally rasa sedih sangat...dok asyik menangis dari tadi...sampai tak boleh nak berhenti...hingga la sampai masa solat zohor tadi pun jadi tak khusyuk...sebab asyik menangis...

entah la...sally pun tak tau actually ape yg sally tangisi...mungkin nasib...mungkin sebab lain...tapi yg sally tau dari tadi mmg mata sally berair...

Actually tak niat nak kongsi kat sini...mesti korang pon bosan jer baca kan...

SORRY...it's my bad..


I'm sorry :(

When someone is crying, of course, the noble thing to do is to comfort them. But if someone is trying to hide their tears, it may also be noble to pretend you do not notice them.
― Lemony Snicket, Horseradish: Bitter Truths You Can't Avoid

You Might Also Like

6 comments:

  1. istighfar banyak2 ye... In Shaa Allah jiwa tenang... jangan lupa zikir juga...

    ReplyDelete
  2. npe ni sally..walau ape pun yg blaku, tabah ye..mesti ada jalan kemanisannya

    ReplyDelete
  3. oh sally! farisha jumpe benda ni mase bw tadi..sally baca ye ->>http://miszfarahanis.blogspot.com/2013/03/ayat-untuk-menghilangkanmelupekan.html

    ReplyDelete
  4. tak apa kak . kita boleh menangis untuk melepaskan perasaan sedih kita :)

    ReplyDelete
  5. Biasa tu Sally ada masa kita akan rasa amat sedih dan sangat sensitif ..tak tau kenapa...nak period kot? Okje selalu cam tu kalau nak period

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!