Anda yang mana... ?

1:14:00 PM Sally Samsaiman 11 Comments

Assalamualaikum...


tadi saje godek-godek Facebook...pastu kebetulan terjumpa yang ni...tak pasti either benda ni betul or tak...just sharing a bit information...positifkan diri...kenali diri sendiri...kan...?

Psikologist mengatakan:

1. Apabila seseorang itu terlalu ketawa terbahak-bahak biarpun hanya perkara kecil yang langsung tidak lucu dan kelihatan bodoh, dia sebenarnya seorang yg mempunyai jiwa yg sangat sunyi.

2. Sekiranya seseorang itu banyak tidur, dia org yang kuat bersedih.

3. Apabila dia kurang bercakap tetapi pantas dalam berbicara, bermakna dia menyimpan seribu rahsia.

4. Sekiranya dia sukar untuk mengeluarkan airmata, dia seorang yg lemah.

5. Kalau senang menangis meskipun benda yg kecil sahaja, dia seorang yg berhati lembut.

6. Dan sekiranya dia cepat marah biarpun perkara sekecil kuman, itu bermakna dia perlukan kasih sayang.

Berusahalah untuk memahami orang lain, selepas kita memahami diri kita sendiri. Bukan 100% betul, tetapi ada sedikit kebenarannya disitu (^_____~)v

You Might Also Like

11 comments:

  1. saya berada di semua tempat... boleh? hehehe

    ReplyDelete
  2. xde la ketawa terbahak2 wpun tgh sunyi sangat.. :)


    Jemput join kalau belum k.. :) "Segmen : Ucapan Selamat Hari Lahir buat "Si Gule" pada 19 Mac"

    ReplyDelete
  3. hahaa, tak thu la yang mana sis ;) takde dalam senarai kowt.

    ReplyDelete
  4. saya semua yang di atas...
    saya emosional :D

    ReplyDelete
  5. ikut masa jugak...hehehe...tp bila emosa tak stabil...semua tu boleh la..

    ReplyDelete
  6. Kakak memang lemah Sally. Berita tentera terkorban di Lahad Datu pun kakak boleh luruh airmata.

    ReplyDelete
  7. : rasanya semuanya saya ada cuma orang tak pernah ada inisiatif utk memahami saya ;)

    ReplyDelete
  8. 3. Apabila dia kurang bercakap tetapi pantas dalam berbicara, bermakna dia menyimpan seribu rahsia.

    Saya rasa itu tepat dengan diri saya la

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!