GIVEAWAY : Love Collection by Jaja Sutera

10:43:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments

assalamualaikum...

eh, sally update waktu malam...? hihihi...malam ni tido umah mama...I have access to internet for the whole night..hahahha...

ok...straight to the point...sebab kan malam ni banyak masa utk BW...so, sally decide utk join GA dr Jaja Sutera... ^_^

sape nak join...klik ---> GA : Love Collection by Jaja Sutera


cepat-cepat join...

p/s : hopefully I'm lucky enough to have that bracelet...^_^

6 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Perbezaan cinta, sayang, minat dan suke.

4:34:00 PM Sally Samsaiman 2 Comments

assalamualaikum...

sally teringat tentang satu persoalan yg pernah sally rasa dulu...emmm...so,sally kongsi ok..? harap-harap korang tau ape yang korang rasa sekarang...okey..?

Cinta - Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. 
(dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je)

Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. 
(dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya)

Suka - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…
(dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekiranya perut kita dah nak pecah sbb ketawa banyak sangat…)

Minat - sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.
(dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan)

Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu.....tapi sally xdpat nk pastikan ape yg sally rase skrg...korg rase??

2 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Pemenang Pilihan Ke-2 ( Holiday GA by Sally Samsaiman)

12:48:00 PM Sally Samsaiman 1 Comments

ehemm...ehemmm...

assalamualaikum...

hehehehe...harap sally pilihan yang kedua ni mintak-mintak la dia dtg claim hadiahnyaa...macam yang sally cerita kat sini...sally bagi masa hingga 15 Oktober utk Aiman Aziz claim hadiah...tapi beliau tak berbuat demikian...so....now souvenir tu masih tidak berpunyaa! yeay...masih ade harapan utk 3 org short listed sally...iaitu...
  1. http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/holiday-giveaway-by-sally-samsaiman.html
  2. http://silenceprovince.blogspot.com/2012/10/holiday-giveaway-by-sally-samsaiman.html
  3. http://sayangsyeeda.blogspot.com/2012/10/holiday-giveaway-by-sally-samsaiman.html 
mereka-mereka ni sekali lagi dah di review oleh sally... dann... pemenang pilihan kedua sally ialah...

*drum roll..


so,kepada cik Farisha...I'm begging you...pehliss la tuntut hadiah ni...hehehhe...kang sally x boleh tido malam pulak menunggu...if possible before 19th October 2012...

so,kepada pemenang...sila email details, (nama,alamat,henpon no & saiz baju) kepada sallysamsaiman@yahoo.com 
 
 
tak nak ke t-shirt ni..? tak best ek...?
 
p/s : kalau ditakdirkan dia tak tuntut hadiahh ni...sally akan pilih antara yg berdua tadi pulak sebagai ganti...tu pon kalau dia x tuntut la yer...ok?

1 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!