Jangan panggil aku sayang .

12:57:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

lalalallalaa...lalalallalalalaa...
♫ ♪ ♫ ♪ ♪
aku bukan happy...
tp aku speechless...
SPEECHLESS bila ade orang dengan muka yg serius...
senyum yg paling boleh buat org cair...
cakap...
"iya sayang..."

please...jgn la ckp mcm tu kalau kau x de nak maksudkannya weh..
hahhaha...aku ni perempuan jugak...
even kalau kau x pandang aku mcm perempuan pon...

a'ah...dah mmg aku suka tgk kau senyum...kau jgn la gunakan senyum kau tu merata-rata...
senyum bila perlu...dan ucap sayang bila kau mmg maksudkannya utk aku...
bukan ungkapkan sayang tu sesuka hati limpa jantung kau je !

ok...jgn buat aku makin jatuh hati jer kat kau...
nnt kau yg susah bila aku tuntut cinta yg kau nak x nak bg tu ..
hutang tetap hutang...
cinta tetap cinta...
lidah tetap lidah...

ingat, terlajak perahu boleh kau undur, terlajak kata pun boleh kau censored kan...
tp terlajak cinta...aku yg binasa...bukan kau ..


You Might Also Like

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!