Stupid fucking tears !

1:03:00 AM Sally Samsaiman 0 Comments

*malam ni panas, aku rimas, sumpah aku lemas.

minggu yg penuh dgn dugaan,lepas satu satu masalah yg timbul..yg buat aku rasa diri ni dah x mampu nak tanggung...rasa hopeless...feel like dying in the first place...rasa macam nak mati ! tp aku masih ada Allah...aku tau DIA sentiasa ade walaupun aku keliru, rasa putus asa dlm hidup,rasa mcm nak mati..*dah kali kedua ulang...jgn genap 40kali sudah.

entah la...minggu ni aku sgt hopeless...terlalu byk masalah...kecewa dgn sikap semua org yg tau gunakan aku bila dorang susah...yg gunakan aku bile dorg nak sesuatu...yg ingat aku bile ada masalah...ya,aku tau...aku pernah cakap, aku bangga bila org cari aku bile dorang bermasalah...tp,pernah x orang terfikir...aku pon ade masalah...n sometimes, I just need someone to hear me,comfort me,make me release all the problem...if not helping with the solution,it's just GREAT enough if someone just heard what I feel in my heart...be my "teddy that heard everything".

tapi...sekarang aku faham...I'm alone...I have no one in my life that be there when I'm in the middle of nowhere..aku x boleh nk harapkan org akan ade bile aku ade masalah mcm yg aku buat bile dorang ade masalah...mgkn aku perhambakan diri aku utk bantu kawan kawan supaya takkn ade airmata keluar dr mata dorang, namun, mgkn mereka xkan pernah terfikir utk buat mcm tu kat aku..

understand that sally !! aku bukan nk mintak simpati jauh skali nak mohon org berduyun duyun tanya...ape masalah kau, kau sakit ke kau tu ke kau ni ke kau macam tu ker...tak ! tak ! aku xnak semua tuh...cuma aku nak kan seorang sahabat, sahabat yg bersama dgn aku bile aku susah..

mgkn akan ade yg berkata,"kau pun bukan ingat kat kitorang,kenapa kitorang kena ingat kau?"..mungkin...mungkin jugak tak...aku sendiri pon x kan pernah ade jawapannya...aku xtau...tp yg aku pasti...tiada istilah sahabat yg berada dlm kamus hidup aku...teman,kawan,geng...terlalu ramai masa kite gembira...namun sahabat...terlalu sukar utk aku tafsirkan...mungkin "dia"xkan mungkin ade dlm hidup aku...

p/s : aku tahu Allah SWT sentiasa ada, sahabat yg xkan pernah berpaling walaupun aku terlalu jahil dalam duniaNYA..YA ALLAH, jangan lah KAU jadikan aku tergolong dalam hambaMU yg melupakanMU..InsyaAllah...terima kasih Allah !

You Might Also Like

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!