Thursday, October 27, 2011

'sekolahkan' hati .

4:36:00 PM 0 Comments
agak agak korang faham x?
haaa...bila dah masuk 21 tahun ni...
byk benda dah jadi...
sampaikan...terpaksa 'sekolahkan' hati ni....
jangan buat itu...jangan buat ini...jangan mintak itu...jangan mintak ini...
and...jangan suka dia...jangan cintakan dia...
aku x tau kenapa...kenape setiap kali hati ni suka sgt salah jatuh hati...
kadang kadang, rasa kesian sgt kat hati...kesian bila dia sakit...
tp bila dia sakit...entah la....

Another 2 days !

4:35:00 PM 0 Comments
yeaayhhh...setelah berpenat lelah...
selama 3 tahun terlebih setengah...
hahahaha...akhirnya aku akan dikenali sebagai graduan yg memegang segulung diploma...
bangga ! sape x bangga...

kakak aku dah pon konvo...
tapi dia pegang degree...
takpe...walaupun aku agak lambat...
insyaAllah...aku akan cube dapatkan degree,master dan PhD...
doakan aku !

haa..sebelah dia tuh abg sharul...bakal abg ipar...woot woot!

sebab konvo kali ni...mama belikan bunga yg ade 4 teddy bear...
means that...setiap bear ade yg perlu dicapai...
1-Diploma
2-Degree
3-Master
4-PhD

haaa...walaupun mcm lama tempoh masa tuh...aku akan cuba dan terus mencube !

TERIMA KASIH ALLAH !

Tuesday, October 18, 2011

Happiness !

10:55:00 AM 0 Comments

ok...selalunya kegembiraan tuh orang tua-tua ckp,kite kena kejar...kehappyian diri kite sendiri yang tentukan...nak menagis sepanjang hari...nak ketawa selama mungkin atau nak kehidupan yg selesa dan sentiasa diredhai...semuanya terpulang kat kita utk tentukan...carilah kegembiraan dan jgn seksa diri dengan bersedih..

YESS ! PLEASE WAKE UP SALLY!!

p/s : Tp jgn cari kegembiraan yg akan musnahkan kehidupan org lain...