Selamat Tinggal KPM Beranang!

1:10:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments

tahun 2008...
masa aku jejak kaki kat bumi beranang ni...
1st siap kena tipu ngn pkcik aku...
"beranang ni kat kuala selangor,jauh tuh..."
hahahaha...
mmg senang gile tipu aku...
mau x? 1st time aku dengar perkataan B-E-R-A-N-A-N-G
terngigau2 jugak la sbb x tahu kat mane arah beranang ni...
now,2011...
aku dah nak tinggalkan bumi beranang ni...
3 1/2 tahun kat sini...
byk ajar aku erti sabar...derita...ketabahan hati...
KPMB ni jugak yg ajar aku tntg perihal perangai org yg pelbagai...
ada yg dpt terima kite...
ada yg x suke...
ada yg dengki...
ada yg sayang...
ramai jugak yg dok jeles x bertempat..
hahaha...
pengalaman jadi OC,Peers Guidance Club...
byk yg aku x boleh lupe...
hurrrmmm...
semoga semua pengalaman kat sini...buat aku lebih matang...
lebih tabah dlm meniti hari...

now...di kesempatan ni...
aku nak mintak maaf...
kalau selama aku kat KPM ni...ada yg terasa...termarah...termaki...terpukul...
dan ter..ter...ter yg lain...
semoga ukhuwah yg pernah terbina ini...
menjadi sebuah ukhuwah yg diredhai...dan dirahmati Allah...

p/s :
syifa & ton : terima kasih utk semua pertolongan..
zuraihah : terima kasih jd sahabat yg sentiase ada bile aku perlu..
robbani : masalah kau jgn jd kan masalah aku...:)
peers guidance club : 3 tahun yg sgt bermakna...terima kasih pn nur adzrina!
bebudak kelas : terimas kasih utk semua kenangan...sgt hargai...
oc2, geng 59 : terima kasih sbb sentiase bahan aku...hahaha...serius akn rindu korg!!
KPMB's : terima kasih!!!

You Might Also Like

4 comments:

  1. susah la eila nak jumpa sally nanty !

    ReplyDelete
  2. eh,xda susahnye...eila bg tau jer bila turun sana...nnt sally sampai dgn jet pejuang... :)

    ReplyDelete
  3. oke !
    sally free datang la penang !

    ReplyDelete
  4. penang?? aiyark! betol pnye jauh tuh...hahahahha...insyaAllah kalo ada rezeki nnt...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!