kawan alam maya...

11:37:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

huh...?
apa yg kau merepek neh...?
erm...ok...
aku ada sorg kwn baik...sgt baik...
but aku xpnh jmpe dye...
but dia sentiase ada bile aku ada msalah...
tengs sayang for being there when I need u...
love u ketat-ketat...

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

oh! oh! kerja...

3:53:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments


apakah..??
hehehe...ni la pemberi gaji aku yg baru...
baru 3 hari menjadi kuli batak disini...
sgt la best...
kenal dgn chef nizam...chef norhan...
ramai yg budak2 yg sawan2 mcm aku...
mcm budak2 banquet,hygiene,kitchen...hahahaha
tengs to wawa ...sbb ajak kje kat sini...
tengs gak kat kwn aku selama 3 hari...
jai n hanafi...


0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

i will foolow you...

10:16:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

ntah ape yang nk merapu mlam neh...kalo kat kolej tuh suke bebenor la update blog...ni da kat rumah...pemalasnya...nauzubillah...hahaha...tujuan mengupdate ini ialah...nak bg tau!! 

SAYA NAK KE KELANTAN!! 

oh! sgt la gembira hati ni...sbb dapat pulang ke rumah di kelantan...nk jumpe nenek!!
hahaha...ok benda tuh sume penipuan...hahaha...sgt nk jumpa dgn laut sbnrnya...
heee... ♥♥♥

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

hati tidak lagi di situ.

9:49:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

oh! sgt la tidak fhm dgn hati...sentap x tentu arah...heyy u! please wake up! u're not a kids anymore.. u already grown up...da bole kawin da kalo kate ibu aku...jgn la mcm ni lg...masa nk main2 dah lame xda...u have to look forward! juz hoping to become normal at diz 20 years old age!

p/s : xtau aku merapu ape..♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

khas buat sahabat...ke..?

7:46:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

bnda neh aku buat mase muda2 dulu...
mase tuh tgh sewel thp gaban sbb kne reject...
heee...bile bukak blk...terase rindu...


Khas buat dirimu , sahabat…
Sahabat…Dalam hidup ni…
Kadang2x ada benda yg kita nk cakap tp x dpt nk katakan…
Ada benda yg kita pendam, tp xdapat nk luahkan…
Ada benda yg kita nmpk menyakitkan hati…
Ada benda yg kita dgr merisaukan diri…
Ada benda yg bersarang dalam benak hati…
Perkara tentang hati…
Kadang2x perasaan sukar nk diungkap…
Walau dalam apa jua cara sekali pun..
Luahan ini aku tujukan khas buat dirimu sahabat…
Yg dulu hanya sahabat…
Namun kini berjaya mencuri hatiku…
Sahabat,
x pernah terlintas dalam hati ini utk menukar persahabatan kita lebih dari sepatutnya….
Tapi hati lebih sendiri bertindak tanpa pengawasan diri…
Sukar hendak di tafsir…
Namun…
Itulah hakikatnya….
Aku faham dgn lumrah ini…
Dan…aku pasrah dgn apa yg terjadi…
Akan ku biarkan rasa hati ini pergi dari hati…
Supaya perasaan ini x akan mengganggu hari2xmu…
Sahabat ,
Sungguh aku terlalu menyayangi hubungan kita ini…
Tidak terlintas dalam hati utk membiarkan persahabatan ini hancur…
Apatah lagi membiarkan persahabatan ini hilang, menjauh pergi...
Walaupun aku ,
Harus biarkan hati ku menangis, merintih…
Namun aku akan sedaya upaya menjaga persahabatan kita…
Dan membiarkan perasaan cinta ini menjadi satu mimpi indah…
Mimpi indah saat aku meniti alam remaja…
Sebagai pencetus semangat…
Utk aku terus berjuang…
Sahabat…
Andai satu hari nnt kita berpisah…
Sudilah membaca warkah ku ini ,
Dan ingatlah aku sentiasa sebagai seorang sahabat yg pernah kau kenali…
Sahabat yg selalu di sisimu…
Sahabat yg sering merinduimu…
Sahabat yg selalu menyokongmu…
Sahabat yg mencintaimu…
Sahabat yg akan kekal sebagai sahabatmu…
Dunia dan akhirat…
Salam sayang persahabatan…
Khas buatmu….
Sahabatku...

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

2 tahun dah berlalu....

7:29:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

AL-FATIHAH...
9 Disember 2008...
malam yg tenang...
bagai tahu yg papa akan tinggalkan kami...
senyuman yg terakhir...

9 Disember 2010...
Samsaiman b Mohd Said..
kini sudah 2 tahun meninggalkan kami...
papa pergi tanpa sebarang pesan...
tinggalkan kami...

papa...
semoga papa tenang di sana...
di sisi tuhan yg maha mencipta...
adik akn sentiasa ingat papa...
papa akan sentiasa di dalam hati...

p/s : ingin nk jumpe papa...walaupun sekejap...bole..?

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

sayang pada kamu separuh hati!!

2:18:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

ok...lets make it short...
pas aku bce blk post aku yg bertajuk,
..::perbezaan cinta, sayang, minat dan suke::..


cinta??
aku dpt rase yg aku masih terlalu jauh nk mencintai ssorg...
cinta perlu byk pengorbanan...
n so far aku juz bleh berkorban utk family aku...
utk sorg yg bername lelaki...
masih terlalu jauh utk tuh...


yes!
sayang...??
itu mmg aku x nafikan...
sgt2 la aku setuju...
 MSH...ok! sumpah aku mmg sayang kat kau...
n aku heppy sgt sbb aku da bg tau kat kau...
n kau terima ape yg aku ckp...
*ok..kami x kapel...jgn pk lelebih!*
tengs sbb kau x jadi mcm lelaki yg lain...
n ingat janji kite...kite akan kawan sampai mati...
n aku x malu ckp yg aku syg kat kau sbb kau mmg kwn baik aku!
n aku sentiase harap kau akn jd cmtuh...
n jgn takot,aku xkn buat bnda pelik2 kat kau...
hahaha...=)


minat??
for now,xda lagi...
tp aku giler kat taufik batisah...
alaa...1st singapore idol tuh...
xtau jugak??
hah...sila la amek link neh...
tgk ensem x si taufik pengarang jantung hati aku neh...


suke...??
hahaha...
aku sgt suke semua org ...
means org yg suke aku gak la...
sape yg anggap aku musuh...
so,i hate u to0 bitch!!


ok...enough 4 today...
gtg...





0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!