..::no entiendo!!::..

12:22:00 AM Sally Samsaiman 0 Comments

erm...bile korg bce tajuk post ni...
korg pon pening kan??
hah! tu la mknenye....
"kurang faham!" dlm bhs spain...
adoi!
aku pon bermasalah skrg ni...
xphm...jelak ngn perangai aku...

korg msti lg pelik sbb aku bosan ngn perangai sndiri??
erm....
fyi...dats DAMN true!!
mmg la aku sgt-sgt pelik ngn hati aku...
cpt simpati n cpt syg kat org...
at last...
heart broken!
so,skrg neh aku xtau whether aku syg@cinta@suke...
aku pon mereng da ni....
aku cube lupekan ....sbb aku tau betape sakit kalo buat cmni...
aku cube nk lepaskan...
but I keep falling for him...
atooii!!
hate diz feeling ...
giving up...?
can I do dat...
both my sayunk...
syifa' n zuraihah...
said,juz forget him b4 its to0 late...
but nasyitah...
keep saying to love him more...

oh! dear heart...
r u willing to fall for him or stop loving him...??
huh!!
serabot...sumpah serabot...

pity my heart....
juz feeling better...
but now become worse!
damn...!!!
hope to feel better soon...

p/s : MSH...am I falling in love wif u?

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

♥♥..16 Nov 2010..♥♥

4:27:00 AM Sally Samsaiman 0 Comments


*puffff!!*

yes....sumpah la sakit aty aku....nape??



hah! dah tau kenape??

yes...its actually ma bufday...and korg da tgk cmne aku kne?? hahahhaa....even kne sgt terok....aku heppy sgt....and lots of ♥ aku nk bg kt dorg!!!!

hahahaha....sgt tabik kat Lan, Dayah, zuLina n Panjang...sbb kantoi kan rancangan nk function aku...hahhhaa...even aku da tau akn jadi mangsa...but...aku ttp layan jer dorg....jauh mane la aku nak lari kalo dorg da mmg nk kne kan aku.. kn? hahahah...so,aku layan kan la jugak dorg....



hah...ni la yg aku kne....mcm "B.E.S.T" kan??

*erk...*



♥♥♥


n...kalo korg nk tau...sejk bile aku akn biarkan org len "bersih" bile aku penoh ngn tepong? hahahhaa....sesi balas dendam!♥



hehhee...kalo korg pasan....ni la pnjg n mie...

*yg aku gadoh tuh...*

hahaha...as u all can see...

KAMI DAH BERBAIK SEMULA...!!

n aku sgt heppy sbb tuh...huhuhuuhuu....mcm bese la...kalo da jmpe ngn dorg....xkn la dpt blk....so,now i'm updating from McD Bangi!!! merenung LAN,FEEZ,MIE,AZRI n SYIFA'...siapkan assignment dorg...n i have got diz..!!



oke...walaupon da mandi...bau telor tetap la kuat...hahahhaha....but x kisah la...jnji dorg heppy n aku pon heppy...May ALLAH bless US always...



Lots Of Love,
♥..sally..♥

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

..::perbezaan cinta, sayang, minat dan suke::..

1:59:00 AM Sally Samsaiman 0 Comments

Cinta - Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. 
(dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je)


Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. 
(dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya)


Suka - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…
(dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekiranya perut kita dah nak pecah sbb ketawa banyak sangat…)


Minat - sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.
(dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan… )

Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu.....tapi sally xdpat nk pastikan ape yg sally rase skrg...korg rase??

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

akan sgt merindui mereka!!

1:40:00 AM Sally Samsaiman 2 Comments

ok...on 12 nov arituh....
Peers Guidance Club ada mengadakan 1 majlis perpisahan...
majlis yg buat aku sedey sgt....
sbb org2 yg aku syg akn tinggalkan aku....
oh! sumpah sayu gle...
*abg safuan
*kak zatil
*kak kim
*dayah
*iera
dorg akn tinggalkan aku...
so,next sem...aku akn hidup dgn syifa'..
thanx syg sbb ada lg...
=)
mereka nyawa saya...=)


2 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

..:: di saat aku mencintaimu ::..

4:15:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

.:tbe2 terfikir kalo binatang ada FB:.

2:48:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

Kalau binatang ada fb, agak2 cmnila komen-komen binatang tersebut kat STATUS yg mcm kowang selalu post tu.......

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih...

Nyamuk : Baru habis ronda rumah si Mamat... kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak : isteriku tersepit pintu..padan muke dye...

Kucing Betina: "Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

Ayam : Kawan2...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap ... baru beli videocam baru ...

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

kucing : update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun. ..

lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn. ..gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....

itik serati : hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nk tiru aku le tu.. lol....

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ?? ckp jela cantik!!

Ikan Mas Koki (Goldfish): macam mana nak kurus nie? erm....susah la...

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

November....

2:06:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

its been a long time before the november 2010 is come...
hahahaha....=)


hahahha...november 2010 ni byk bnda yg nk jadi...
byk tanggungjawab...
byk masalah....
byk sgt la bnda yg jd....

meh aku try listing...mgkn ada yg x ingat...
1.masalah kewangan...(elaun MARA bg separuh)
2.masalah keluarga..
3.tanggungjwb yg besar sebagai ketua biro modul MJU.
4.final exam (happened now)
5.first tyme gado ngn pnjang n mie...
6.kwn2 baik dah nk hbs study...(kak zatil,kak kim,abg safuan,dayah,iera)
7.lupekan si cinta...*smoge awk heppy*
8.sudah jatuh cinta lg...opppssss!!
9.dlm dilema...knape berubah?
10.set kan blk hati...

erm...so far tuh jer yg jd sampai la 13 nov ni...
so, walopon baru 13 nov...
da byk bnda jd...
hope,after diz bnda2 yg baik jer akn jadi...

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

..::entry for panjang n mie::..

10:20:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

dear blogger...
dah 2 hari aku gado ngn kwn2 aku...
mmg sampai dorg jd halimunan aku buat....
mmg aku langsung x layan dorg...
1 entry kat facebook....
yg berbunyi....


"Sally Samsaiman kenape perlu marah??? aku pon pening..npe ko kne cmni...?? sally wake up! dorg xkn mintak maaf....so,yg ko nk gile...pastu nanges sorg2 pesal?? ko yg buat hati ko x tenteram..juz let it go...dorg nk mintak maaf ke x...tu dorg tanggung la sendiri..!"


ok tu la entry aku yg berjaya mmbuatkan dorg sawan babi menelefon aku...mintak maaf...menyanyi bagai nk rak....
hahahha...sbnrnya mmg la aku da bantai gelak tyme dorg call...n at da same tyme aku menanges...!
knape aku nanges...? aku sendiri pon xtau...mgkn aku syg dorg but dorg sakit kn aty aku....
da la kwn baik buang aku...pastuh...dorg pon buat cmtu....mau aku x join dorg sawan babi gak??
nanges...lame da aku x buat....smpi aku x ingat cmne sakit nya kalo nanges...

ok,after dorg da mintak maaf...agak kurang sikit sakit aty ni...
n aku pon dah maafkn dorg...lgpon...buat pe aku nk marah2...wat sakit aty dan kepale jer....
*baru korg tau cmne kalo aku marah...len kali buat lg!*

ok..ni status aku kat facebook...yg second...

Sally Samsaiman ok...dorg da mintak maaf..sedangkan nabi pun ampunkan umatnya...xkn aku manusia biase ni nk kerek sgt....so,aku dah maafkn dorg...hope dorg phm yg aku bukn niat nk maki2 or nk gadoh ngn dorg tnpa sbb...aku mmg sgt2 kecik aty mlm tuh....n ble dorg still lg ingat aku men2...aku jd lg nk marah...so,aku juz nk ckp...aku dah maafkn korg...but...dunno la aku still leh jd cm dulu or not...biar masa yg tntukan...


so, my dearest 
syarafuddin hilmi (panjang) n zulhilmi (mie@zozoy)....
aku mintak maaf sbb susahkan korg...
aku mintak maaf sbb buat korg derita jiwa batin kejap...
aku mintak maaf sbb berperangai mcm budak2...
aku mintak maaf sbb memalukan korg n buat korg kne marah...
aku mmg mintak maaf sgt2...

i'm sorry for everything my dear...(T-T)

ok...juz nk ckp aku syg kat korg! len kali jgn wat benda pelik2...
kalo x...no next tyme...or next sorry kat korg...lg....
n aku hrp korg x serik kwn ngn aku...
sbb aku akn tetap kwn ngn korg even kalo korg xnk kwn ngn aku...





0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Final Exam!

2:17:00 AM Sally Samsaiman 0 Comments

ouh...seperti tajuk post...saya sgt la takot...
*takot ker?? smpat lg on9??*
ouh...sem ni...baru first day exam da 2 paper...
pagi ptg...
*oii kpm!! ko nk bunoh ank org ker??*
adoi....
nk wat cmne...
terpkse merelakan la...
insyaALLAH,berjanji akan buat sehabis baik...
utk masa depan ibu n mama....
love them so muchhyyy!!!

btw...maybe will not updating for a long time....
hopefully x kan bersawang la blog ni...
kalo ada masa akn buka untuk update....

awk...
rindu pula kat awk....
xjumpe sbb awk x dtg kolej...
hanye menjengah kat page...
hope to0 c ya!

n...lastly....
wish me luck people...
really need ur support...
love u'll...
dadaaaa....

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

konsert!!

11:27:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

yer...sgt tepat!! mmg aku da g tgk konsert...konsert malam amal 1 Malaysia...
gle hebat la...da lme gle x g konsert...

okie...
nk mule cte...kami pon nek la bas ke UM...
sampai2 sne nak dekat kul 8..ingat da lmbt...
tp mungkin VVIP sume tgk berita...
kul 9.15 baru dorg sampai!
*ni yg aku xsuke...melayu!* 

setelah hbs VVIP sume membebel...
konsert pon start...
skali dye bg boria la...! sumpah smart gle...

ni artis2 yg perform mlm tuh...
*boria dr skola sean paul
*band dr skola sean paul
*ntah btol x aku eja ni..*
*fly band
*O2 band
*in-team
*aizat
*yuna
*suhaila (budak UM)
*razali hussein
*n many more..

so,agak happening gak even ad yg mcm org kne sawan babi yg nyanyi..
hahaha...
kul 2++ pg kami sampai kat kolej yg terchenta ni...
balik..cari makanan sbb dah kebulur sgt!
then....
*LIGHT OFF PEOPLE!!!

berhibernasi la kami sampai pg...
then...ikot rutin yg biase...
pergi kelas,makan,n....

sini aku sertakan gambor mlm tuh...
cik hidayah dan cik hidayah...
*dua2 nme hidayah la..*

kami lagi...=))

xnk bg peluang kat org laen..*winkwink*

si dayah yg dok gile nk amik gmbr ngn dye...=))



0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!